Maakunnan puoluekomitean päätoimiston tutkimusryhmä vierailee Suntree Electricin päämajassa

Julkaisuaika: Kirjoittaja: Site Editor Vierailla: 496

Aamulla 17. lokakuuta viisi maakunnan puoluekomitean päätoimiston tutkijaa yhdessä Yueqingin kunnankomitean, Liushin kaupungin puoluesihteerin Bao Guangxun, Yueqingin kunnankomitean Lin Jianbingin ja muiden johtajien kanssa vieraili Suntreen päämajassa tutkimassa ja tutkimassa.

Tutkimusryhmä vieraili integroidussa tuotenäyttelyhallissa, 4. kerroksessa, Suntree Industrial Parkissa, ja markkinoinnin pääjohtaja Zeng Xianwen esitteli tutkimusryhmälle yksityiskohtaisesti tuotteen esittelyä ja esitteli kuunneltuaan sen ominaisuuksia, arvon käyttöä. Selitykselle tutkimusryhmä ja hänen puolueensa ilmaisivat suuren arvostuksen.

5. kerroksen kokoushuoneessa tutkimusryhmä teki ensin kokonaisvaltaisen ymmärryksen yrityksen liiketoimintatilanteesta ja esitti myös uudenlaisen ja rakentavan suunnitelman työllisyyden ja maankäytön yrityksille sekä selvitti lahjakkuuksien esittelyä. mekanismi ja käyttö teknisen arvioinnin Houkutteleminen teknisen henkilöstön tehdä aloite yritykseen, muuttaa yritystä tehdä kaikkensa houkutella lahjakkuutta tilanteeseen.

Tutkimusryhmä sanoi, että tutkimalla yrityksiä vierailla,käyttämällä valtion yritysten yhdistelmää,muuttamalla yrityksiä tuotannossa ja toiminnassa eri havaittuihin ongelmiin.Uusi lähestymistapa Suntreeen on erittäin myönteinen aurinkosähkön strategisessa asettelussa,älyverkko. ja kaupunki