Muovinen jakelulaatikko

Kiinan Suntree Electric -tuotannon muovinen jakelulaatikko (sähköinen jakelulaatikko, muovinen pohjajakelulaatikko) ja muut tuotteet, joilla on johtava tekninen taso tällä alalla.

STSM-jakelulaatikko (rautajalusta)

Kotelon suojausluokka: IP30). Kuoren materiaali: ABS-polymeerihiili. Väri valkoinen. Kasvot peittävä läpinäkyvä.

STSM-jakelulaatikko (muovinen pohja)

Alkuperäpaikka: Zhejiang, Kiina (Manner) Tuotemerkki: SUNTREE/OEM Mallinumero: TSM-12 tapaa tuotteen nimi: Australian standardi TSM 4 tapaa huuhdeltava muovinen jakelukotelon koko: 364*222*100 väri: valkoinen laatutakuu: kaksi vuotta sertifikaatti: CE, ISO9001, ROHS

Muovinen MB-LF jakelulaatikko

MB-LF Flush-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakokoteloita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

SPS-ABB Jakelulaatikko

SPS-ABB Serise -jakelukotelo koostuu läpinäkyvästä kannesta, metallikotelosta, asennuskiskoista, johdosta, johtoliittimestä ja sähkökomponenteista. Laatikoita on kahdenlaisia: uppoasennus ja pinta-asennus. SPS-ABB-sarjan jakelurasiasta on kolme yhdistelmää, yksikerroksinen, kaksikerroksinen ja kolme kerr...

SUK-tyyppinen jakelulaatikko

Vakio BSEN60439-3 960' UV stop ABS rungossa ja VO retardnt PC läpinäkyvissä kansissa. Neutraali- ja maadoitusliittimet koottuna. Esimuotoillut kaapelit tai taipuisat johdot kytketty oikeisiin liittimiin. Jännitteellinen virtakisko koottu tarvittavaa MCB-asennusta varten. Neljänneskierrosmuovisilla ru...

TEOLLISET JAKELULAATIKOT

Laatikot on valmistettu korkealaatuisista termoplastisista materiaaleista. Niihin on rakennettu CEE-standardien mukaisesti valmistettu teollisuuspistoke.

MB-ABC muovinen jakelulaatikko

MB-ABC Flush -sarja Modulaarisia jakokaappeja/jakokortteja käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-ABC

MB-ABC Flush -sarja Modulaarisia jakelukaappeja/jakokortteja käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-AS muovinen jakelulaatikko

MB-AS Surface-sarja Modulaariset jakelulaatikot/jakotaulut ovat uusi muotoilu muotiovessa. Niitä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännite 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-LF muoviset jakelulaatikot

MB-LF Flush-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakokoteloita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-LS muovinen jakelulaatikko

MB-LS Surface-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakorasioita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-S muovinen jakelulaatikko

MB-S Surface-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakelulaatikoita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-TS muovinen jakelulaatikko

MB-TS Surface-sarja Modulaarisia jakokaappeja/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.