Kotelot ja kaapeliläpiviennit

Kiinan Suntreen sähkötuotannon kotelot ja kaapeliläpiviennit, nailoniset kaapelitiivisteet, muovinen jakelulaatikko ja muut tuotteet, joilla on johtava tekninen taso tällä alalla.

SUK-tyyppinen jakelulaatikko

Vakio BSEN60439-3 960' UV stop ABS rungossa ja VO retardnt PC läpinäkyvissä kansissa. Neutraali- ja maadoitusliittimet koottuna. Esimuotoillut kaapelit tai taipuisat johdot kytketty oikeisiin liittimiin. Jännitteellinen virtakisko koottu tarvittavaa MCB-asennusta varten. Neljänneskierrosmuovisilla ru...

TEOLLISET JAKELULAATIKOT

Laatikot on valmistettu korkealaatuisista termoplastisista materiaaleista. Niihin on rakennettu CEE-standardien mukaisesti valmistettu teollisuuspistoke.

MB-ABC muovinen jakelulaatikko

MB-ABC Flush -sarja Modulaarisia jakokaappeja/jakokortteja käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-ABC

MB-ABC Flush -sarja Modulaarisia jakelukaappeja/jakokortteja käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-AS muovinen jakelulaatikko

MB-AS Surface-sarja Modulaariset jakelulaatikot/jakotaulut ovat uusi muotoilu muotiovessa. Niitä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännite 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-LF muoviset jakelulaatikot

MB-LF Flush-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakokoteloita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-LS muovinen jakelulaatikko

MB-LS Surface-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakorasioita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

MB-S muovinen jakelulaatikko

MB-S Surface-tyyppiset sarjat Modulaarisia jakelulaatikoita/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaaristen yhdistelmälaitteiden asentamiseen.

MB-TS muovinen jakelulaatikko

MB-TS Surface-sarja Modulaarisia jakokaappeja/jakolevyjä käytetään pääasiassa AC 50Hz, nimellisjännitteen 220V/380V piirissä, ja ne toimivat modulaarisen yhdistelmälaitteiston asentamiseen.

Pinta-asennettu vedenpitävä sähköinen kytkentärasia

Alkuperäpaikka: Zhejiang, Kiina (Manner) Tuotemerkki: SUNTREE/OEM-mallinumero: Pinta-asennettava vedenpitävä sähköinen kytkentärasia Tuotenimi: Pinta-asennettava vedenpitävä sähköinen kytkentärasian napa nro: 4.7.8.10.12.16 Materiaali : PC/PP/ABS/PS Sertifikaatit: CE/RoHS/SGS Suojausaste: IEC60529: IP30...

Suuret muoviset vedenpitävät laatikot

Alkuperäpaikka: Zhejiang, Kiina (Manner) Tuotemerkki: SUNTREE/OEM Mallinumero: Suuret muoviset vedenpitävät laatikot 200x155x80 Tuotenimi: Suuret muoviset vedenpitävät laatikot 200x155x80 Materiaali: PC/PP/ABS/PS-sertifikaatit: CE/RoHS/SGS .: 4/7/8/10/12/16 Suojausluokka: IEC60529:IP30

SJ02L Jakorasia

Kytkentärasia, ainakin sähköisesti, on sähköliitosten säiliö, jonka tarkoituksena on yleensä peittää ne näkyviltä ja jossain määrin peukaloida.

SJ01 Kytkentärasia

PYÖREÄT JATKORASIAT Jakorasia on ainakin sähköisesti käsitelty sähköliitosten säiliö, jonka tarkoituksena on yleensä peittää ne näkyviltä ja jossain määrin peukaloida.

SJ02 Kytkentärasia

SJ03 Kytkentärasia

tämän tyyppisissä sovelluksissa se on osa putkijohtojärjestelmää tai se voidaan upottaa seinän kipsiin (tai piilottaa kulkupaneelin taakse).

SJ04 Kytkentärasia

ST yksiovinen laatikko

1) Kotelo ja ovi 2) Asennuslevy 3) Lukitusjärjestelmä 4) Holkkilevy, tiiviste ja kiinnitystarvikkeet

STD kaksiovinen laatikko